مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 11:072022-07-27سياسي

نقد عملکرد دولت ها در حوزه حجاب| تلاش احمدی نژاد برای ایجاد انحراف در حوزه حجاب


احمدی نژاد با سواستفاده از شعارهای انقلابی نگاه و آرای مردم را به سمت و سوی خود معطوف کرد اما گذشت زمان نشان داد که چگونه از شعارهای خود عبور کرد.

- گروه ویژه فارس: در ادامه بررسی نگاه دولت ها به مقوله حجاب، بررسی عملکرد دولت و شخص احمدی نژاد از اهمیت بالایی برخوردار است.

زیرا احمدی نژاد با شعار دولت کریمه، دولت انقلابی، بازگشت های به شعارهای انقلاب، دولت بسیجی و .

وارد عرصه رقابت با دیگر نامزدهای دوره نهم ریاست جمهوری شد اما گذشت زمان نشان داد که چگونه برخلاف وعده ها و شعارها در برابر نظام اسلامی و تمامی شعارهای انقلابی خود جبهه گرفت.

در این گزارش به بازخوانی بخشی از اظهارات و دیدگاه های وی و برخی از نزدیکان وی پرداخته ایم: ولنگاری فرهنگی در نگاه احمدی نژاد نگاه های خاص احمدی نژاد و حلقه اطراف وی در حوزه فرهنگ و حجاب اسلامی از جمله موضوعات جنجالی است که حامیان و طرفداران احمدی نژاد را  از همان ابتدا با منتقدین وی وارد چالش کرد.

محمود احمدی نژاد در برنامه گفتگوی ویژه خبری که در ایام تبلیغات انتخاباتی به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می شد، گفت: واقعاً مشکل مردم ما الآن شکل موی بچه های ماست؟! خوب بچه ها دوست دارند مویشان را هر جوری که دلشان می خواهد بگذارند! به من و تو چه ربطی دارد؟! من و تو باید به مسائل کشور برسیم یعنی دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد عملکرد دولت ها در حوزه حجاب| تلاش احمدی نژاد برای ایجاد انحراف در حوزه حجاب

نقد عملکرد دولت ها در حوزه حجاب| تلاش احمدی نژاد برای ایجاد انحراف در حوزه حجاب